Sveučilišni prijediplomski studij komunikologije izvodi se kao jednopredmetni ili dvopredmetni studij.
Sveučilišni prijediplomski studij komunikologije osmišljen je tako da studenti ovladaju ne samo stručnim pojmovima i osnovnim praktičnim, nego i nekim specifičnim teorijskim znanjima i vještinama u novinarstvu i odnosima s javnošću, ali i znanstvenim nazivljem i temeljima komunikologije kao znanosti. Tijekom prijediplomskoga studija komunikologije studenti će upoznati i svladati temelje komunikoloških i medijskih teorija, kao i osnovne metode istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te naučiti o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj.
Komunikologija na Fakultetu hrvatskih studija prvi je studij komunikologije u Republici Hrvatskoj, a pokrenut je ak. god. 2005./2006.
Studij komunikologije na Fakultetu hrvatskih studija nudi:
Studij komunikologije nudi nekoliko modula:
Studij komunikologije specifičan je po tome što se u svojem programu usmjerava na raznovrsno, interdisciplinarno proučavanje komunikologije – pa tako obuhvaća područje interpersonalne komunikacije i područje javne komunikacije masovnih medija, a novinarstvo je samo jedno od područja podučavanja i istraživanja.
Kolegiji na studiju komunikologije osmišljeni su tako da u njima sudjeluje velik broj stručnjaka, koji prenose studentima aktualna i raznolika znanja iz prakse i poslovnih prilika koje ih čekaju nakon završetka studija.
Studenti komunikologije Fakulteta hrvatskih studija:
Studenti komunikologije okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije „Agenda“ koja organizira tribine, studentske skupove, terensku nastavu i mnoga druga događanja.
Pročelnica Odsjeka za komunikologiju: doc. dr. sc. Tamara Kunić
Završetkom studija stječe se akademski naziv sveučilišnoga prvostupnika/prvostupnice (baccalaureus/baccalaurea) komunikologije.
– Akademska pismenost
– Jezično-stilske vježbe
– Oblici novinarske komunikacije
– Opća povijest medija i komunikacije
– Osnove komunikologije
– Tjelesna kultura i šport 1 i 2
– Uvod u metode društvenih istraživanja i statistiku
– Uvod u novinarstvo
– Začetnici komunikologije i njihova djela
– Engleski jezik u novinarstvu
– Informativni sustav Republike Hrvatske
– Novinarska etika
– Pisanje na engleskom jeziku
– Povijest medijske komunikacije u Hrvatskoj
– Semiotika u masovnom komuniciranju
– Statistika za komunikacijske znanosti
– Stilistika u medijskoj komunikaciji
– Tjelesna kultura i šport 3 i 4
– Engleski jezik – novinarski prijevod
– Konvergencija medija i digitalno novinarstvo
– Povijesni pregled istraživanja masovne komunikacije
– Pravni aspekti masovne komunikacije
– Suvremeni engleski jezik u medijskoj kulturi
– Teorije medija i masovne komunikacije
– Završni rad
– Computer-mediated communication and virtual team management
– Društveni mediji u odnosima s javnošću
– Explaining Social Behavior
– Film i religija
– Jezik u medijima
– Komunikacija u organizaciji
– Komunikacijski menadžment
– Lektura i korektura teksta
– Magazini i revije
– Marketinške komunikacije i publicitet
– Mediji i Domovinski rat
– Mediji i nasilje
– Mediji i terorizam
– Medijski i novinarski žanrovi
– Odnosi s javnošću u djelatnostima
– Odnosi s javnošću u kulturi i sportu
– Odnosi s medijima
– Politička geografija
– Politička komunikacija
– Poslovno komuniciranje
– Povijest i teorija filma
– Retorika
– Tehnike u odnosima s javnošću
– Televizijski žanrovi u popularnoj kulturi
– Teorije i sustavi radijskoga komuniciranja
– Teorije i sustavi televizijskoga komuniciranja
– Teorije i sustavi tiskovnoga komuniciranja
– Uvod u odnose s javnošću
– Vizualna komunikacija